dissabte, 10 de març del 2012

La Lola, Moda i Artesania Per Tot Arreu

> Català
Fa unes setmanes et parlava de la inauguració de La Lola Saragossa, una de les botigues que formen part de la cadena de botigues La Lola. Per si no ho recordes, és una cadena de botigues d'artesania, roba i complements que va iniciar la Meritxell Romero creant el seu petit espai en una botigueta al barri de Sants. A poc a poc el negoci ha anat augmentant i s'han anat obrint més botigues com la seva en diferents punts de l'Estat Espanyol. El passat cap de setmana es van inaugurar La Lola Mengibar i La Lola Mancha Real (Jaén), aquest dissabte 10 de març ho faràn La Lola Torrevieja (Alacant) i La Lola Logroño (La Rioja), el 14 La Lola Benidorm, el dia 28 La Lola Màlaga i moltes més, una passada tot plegat! Per a Espurnes* és una oportunitat molt especial perquè les peces que fem de bijuteria artesanal són presents en totes les botigues, estem contents de formar part d'aquest projecte, ens permet donar a conèixer el nostre treball a poc a poc, tal i com ho van fent totes les botigues. I Personalment em fa il-lusió perquè, en certa manera, vaig conèixer a la Meri quan tot això just començava... Espurnes* també començava i en un temps relativament curt... com ha canviat tot Meri! Des d'aquí, volem desitjar-te tota la sort del món en aquest projecte, a tu i també a totes aquelles persones que confien en La Lola, en els dissenyadors i l'artesania i que volen emprendre un nou negoci. Sabem que no és fàcil, i que requereix de moltes hores de feina, esforç, organització i paciència, entre d'altres, però amb il-lusió i ganes, això prospera de ben segur :) 
 En aquesta secció del nostre web apareixen tots els punts de venda que actualment té La Lola, pots veure-ho AQUÍ. I tu que estàs llegint tot això... tranquil/a que et mantindré al dia de totes les inaguracions! 

Què t'ha semblat tota aquesta infomació? Tens alguna botigueta de La Lola prop de casa? avui dia muntaries la teva propia botigueta de bijuteria, roba i complements? com seria el teu negoci perfecte?

Espurnes* i La Lola Mancha Real (Jaén)
La Lola Mengibar
> Castellano
 Hace unas semanas te hablaba de  la inauguración de La Lola Zaragoza, una de las tiendas que forman parte de la cadena de tiendas La Lola. Por si no lo recurdas, es una cadena de tiendas de artesanía, ropa y complementos que inició Meritxell Romero creando su pequeño espacio en una tiendecita en el barrio de Sants en Barcelona. Poco a poco el negocio ha ido aumentando y se han ido abriendo más tiendas como la suya en diferentes puntos de España. El pasado fin de semana se inaguró  La Lola Mengibar y La Lola Mancha Real (Jaén), este sábado 10 de marzo lo harán La Lola Torrevieja (Alicante) y La Lola Logroño (La Rioja), el 14 La Lola Benidorm, el día 28 La Lola Màlaga y muchas más, ¡una pasada!  Para Espurnes* es una oportunidad muy especial porqué las piezas que hacemos de bisutería artesanal son presentes en todas las tiendas, estamos contentos de formar parte de este proyecto, nos permite dar a conocer nuestro trabajo poco a poco, y a medida que lo van haciendo las tiendas también. Y personalmente me hace ilusión porqué, en cierto modo, conocí a Meri cuando todo esto justo empezaba...  Espurnes* también estaba en sus inicios y en un tiempo relativamente corto...¡cómo ha cambiado todo Meri! Desde aquí, queemos desearte toda la suerte del mundo en este proyecto, a tí y también a todas aquellas personas que confian en La Lola,  en los diseñadores y la artesanía y que quieresn emprender un nuevo negocio. Sabemos que no es fácil, y requiere de muchas horas de trabajo, esfuerzo, organización y paciencia, entre otros, pero con ilusión y ganas, esto prospera seguro :) 
En esta sección de nuestra web aparecen todos los puntos de venta que actualmente tiene La Lola, puedes verlo AQUÍ. Y tú que estás leyendo todo esto... tranquilo/a que ¡te mantendré al día de todas las inaguraciones! :)   

¿Qué te ha parecido toda esta información? ¿Tienes alguna tienda La Lola cerca? ¿hoy en día montarías tu propia tiendecita de bisutería, ropa y complementos? ¿Cómo sería tu negocio perfecto?

2 comentaris:

  1. Yo creo q en Bilbao no hay, seguro que se anima y abre una!!
    Si hay me dices para ir a mirar cosillas!!
    Besotes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!!! gracias por tu comentario Mar!! pues la verdad es que en Bilbao no hay, ha abierto una en Logroño y creo que dentro de poco en Vitoria... ya te avisaria si eso, que me haria ilu que vieras mis piezas en directooo! :) besitos

      Elimina

Gràcies pel teu comentari! // ¡Gracias por tu comentario! // Thanks to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...