divendres, 4 d’abril de 2014

Retorn i Mercat de les Idees

Fa segles que no escric en aquest blog, i et demano mil disculpes per aquest motiu. Per fer-te un resum ràpid et diré que un altre projecte creatiu em té ocupada, segurament ja ho has vist a Facebook, però sinó ara tens una explicació a la meva absència. Craft and Artists és qui ara em té enganxada i super il-lusionada :) 
És un projecte creatiu que engloba molts altres aspectes, a part de la meva creació de peces amb Espurnes*, que no et pensis, ni que ja no m'hi dediqui tant, encara la tinc activa, eh? :) El que sí que deixaré de publicar en aquest blog o si més no ho faré de manera esporàdica.
Et parlaré d'aquest nou projecte en un altre post, d'acord? així estaras ben al dia.
T'animo, si vols, a seguir totes les novetats del que vaig fent a través del meu altre blog: www.craftandartists.blogspot.como de la Newsletter que he creat per al projecte:



I ara, tenia ganes d'explicar-te que demà dissabte 5 d'abril seré de fira amb la paradeta d'Espurnes* (veus com encara faig coses?) al Mercat de les Idees de Lleida, a la Plaça de la Catedral de Lleida de 10 del matí a 20h. Si et ve de gust passar a saludar i/o a comprar alguna coseta allí estarem 27 artesans plens de somnis i il-lusions! :)


Fins demà!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari! // ¡Gracias por tu comentario! // Thanks to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...