dilluns, 5 de novembre de 2012

Fires a Domicili

Sembla que el temps s'està posant les piles i ens anuncia que... tenim el fred i l'hivern a tocar! abriga't bé!! i pensant en el fred jo mhe posat a pensar en el Nadal... en les presses per trobar el detallet ideal per la meva parella, el regal per la mama i el papa, els meus germans, la sogra...  i se que encara queda temps però és que m'he estressat, sempre m'ho acabo deixant per última hora, i, a més, no ens enganyem, al final acabem gastant més diners dels que voldríem. A mi sempre em passa! I vull fer les coses amb temps! Perquè aquest any això no succeeixi he trobat una solució: estic organitzant mini Fires personalitzades d'artesania a domicili, dit d'una altra manera més fashion, Showrooms a domicili. No és que et porti a casa tots els firaires d'unmercat, tranquil@! Si t'agraden les nostres peces, la creativitat, les joies fetes a mà, tens ganes de passar una estona divertida amb les teves amigues i emprovant-te peces úniques i exclusives, has de fer un ''amic invisible'', un detallet per a la professor@ del teu fill,... o simplement tens ganes de mirar i potser donar-te un caprici, et poso totes les facilitats, aquesta idea és perfecta per a tu! Així que si ho vols t'organitzo una reunió Tupper Bijuteria i en un tres i no res hem planto on tu vulguis perquè puguis gaudir de les peces d'Espurnes*. I sense compra mínima! 

A més a més, gaudireu de promocions exclusives per a vosaltres i l'organitzador de la trobada s'endurà un regal especial d'Espurnes* :) T'animes?? 

Parece que el tiempo se está poniendo las pilas y nos anuncia que... ¡tenemos el frío y el invierno a tocar! ¡abrígate bien! y pensando en el frío yo me he puesto a pensar en las Navidades... en las prisas por encontrar el regalo para mi pareja, para mamá y papá, para mis hermanos, la suegra... y se que aún hay tiempo pero es que siempre lo acabo dejando para último momento, y no nos engañemos, además al final acabamos gastando más dinero del que querríamos. ¡A mi me pasa siempre! ¡Quiero hacer las cosas con tiempo! Porqué esto no suceda este año he encontrado la solución: estoy organizando mini Ferias personalizadas de artesanía a domicilio. Dicho de otra forma más fashion, Showrooms a domicilio. No es que te llene la casa de feriantes, ¡tranquil@! Si te gustan nuestras piezas, la creatividad, las joyitas hechas a mano, tienes ganas de pasar un rato divertido con tus amigas y probarte piezas únicas y exclusivas, tienes que hacer un ''amigo invisible'', un detallito para el profesor@ de tu hijo,... o simplemente tienes ganas de mirar y quizá darte un caprichito, te pongo todas las facilidades, ¡esta idea es perfecta para tí! Así que si lo quieres te organizo una reunión  Tupper Bisutería y en nada me planto dónde tu me digas para que puedas disfrutar de las piezas de Espurnes*. ¡Y sin compra mínima!

Además, disfrutaréis de promociones exclusivas para vosotros y el organizador@ de la reunión se llevará un regalo especial de Espurnes* :) ¿Te animas? 



CONDICIONS / CONDICIONES
1. Ser un mínim de 5 persones / Ser un mínimo de 5 personas
2. Lloc: el tries tu! pot ser casa teva, un bar o cafeteria que t'agradi, etc. Preferiblement zona de Tarragona i Lleida, si ets d'un altre lloc ens ho pots comentar i mirarem que podem fer :) Si ho prefereixes, el lloc el podem posar nosaltres i tu portes només els amics! / Lugar: el lugar lo escoges tu! puede ser en tu casa, en un bar o cafetería que te guste, etc. Preferiblemente zona de Tarragona y Lleida. Si eres de otro sitio, nos lo puedes comentar y miraremos que podemos hacer :) Si lo prefieres, el sitio lo ponemos nosotros ¡y tu sólo tienes que traer a los amigos!
3. Material: una mostra de peces de les col.leccions d'Espurnes*, si vols alguna cosa en concret ho pots dir i ho porto! / Material: una muestra de las piezas de las colecciones de Espurnes*, si quieres alguna cosa en concreto, me lo puedes decir y lo traigo!
4. Compra mínima: no n'hi ha! / ¡no hay!


Si t'agradaria fer una reunió Tupper Bijuteria i/o tens qualsevol dubte, escriu a   info.espurnes@gmail.com.
Si te gustaría hacer una reunión Tupper Bisutería y/o tienes cualquier duda, escribe  a info.espurnes@gmail.com.
Qué et sembla la idea? has anat mai a un Tupper? :)
¿Qué te parece la idea? ¿has ido alguna vez a un Tupper? :)
SEGUEIX-NOS A FACEBOOK :) AQUÍ 
SÍGUENOS EN FACEBOOK :)  AQUÍ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari! // ¡Gracias por tu comentario! // Thanks to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...