dilluns, 24 de setembre del 2012

Espurnes* al Diari Segre

Ho volia publicar abans però entre encàrrecs, i unes coses i altres... fins avui no he pogut! En vaig parlar fa uns dies AQUÍ, per si no n'estàs al dia, el 15 de setembre vaig participar en el II Mercat de les Idees, fira de joves creadors (tot i que alguns jo sospito que sobrepassaven l'edat permesa...) que es va dur a terme davant la Catedral al carrer Major de Lleida. Va ser un mercadet gratificant, nous artistes a conèixer, propostes interessants, ubicació immillorable, bon clima, bons clients, visites inesperades (gràcies a tots per venir!)... com la del nostre fotògraf, aquí algunes de les fotos que va fer...


Lo quería publicar antes pero entre encargos, y unas cosas y otras...¡hasta hoy no he podido! Hablé de ello hace unos días AQUÍ, por si no estás al día, el 15 de septiembre participé en el II Mercado de las Ideas, feria de jóvenes creadores (aunque algunos yo sospecho que sobrepasaban la edad permitida...) que se realizó delante de la Catedral en la calle Mayor de Lleida. Fué un mercadito gratificante, nuevos artistas a conocer, propuestas interesantes, ubicación imejorable, buen clima, buenos clientes, visitas inesperadas (gracias a todos por venir!)... como la de nuestro fotógrafo, aquí algunas de las fotos que hizo... 

I la sorpresa més gran la vaig tenir el dilluns quan la meva companya de paradeta, la Núria d'ANVI amb les seves super creacions de ''fimo'', m'envia un correu electrònic i em diu que em faré famosa... mira!!

Y la sorpresa más grande vino el lunes cuando mi compañera de paradita, Núria de ANVI con sus creaciones en ''fimo'', me manda un correo electrónico y me dice que me haré famosa...¡¡mira!!


Sí! jo mateixa amb la paradeta d'Espurnes* al Diari Segre del diumenge 16 de setembre, quina sorpresa més agradable!, ara, el fotògraf ja podia haver-me agafat en un millor moment, em va enganxar parlant pel mòbil! 

¡¡Sí!! y misma con la paradita de Espurnes* en el Diario Segre del domingo 16 de septiembre, qué sorpresa más agradable! ahora, el fotógrafo ya podría haberme cogido en un mejor momento, ¡me pilló hablando por el móvil!

 > Qué et sembla la nostra paradeta?? i a tu, t'ha passat alguna vegada aparèixer en algun mitjà de comunicació de manera inesperada? 

> Qué te parece nuestra paradita?? y a tí, ¿te ha pasado alguna vez aparecer en algún medio de comunicación de manera inesperada?

SEGUEIX-NOS A FACEBOOK :) AQUÍ 
SÍGUENOS EN FACEBOOK :)  AQUÍ

3 comentaris:

  1. Respostes
    1. Hola! hehehe ja veus!!! jo ni me'n vaig enterar! sort que m'ho van dir per guardar-me'l de record!! :)
      Gràcies pel comentari!!

      ptonets

      www.espurnescomplements.com

      Elimina

Gràcies pel teu comentari! // ¡Gracias por tu comentario! // Thanks to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...